Tuesday, November 13, 2012

සල්ලාල ධනපතියා...


ඔන්න එකමත්තෙක කාලෙක සල්ලාල ධනපතියෙක් එයාගේ අම්මා එක්ක ජීවත් උනා. මේ අම්මා හුඟාක් මහළුයි. ඉතින් මේ අම්මා තමුන්ගේ පුතා ට කතා කරලා මෙහෙම කියනවා. "පුතේ මම ජීවත් වෙලා ඉන්නේ තව ටික කාලයයි. මම ආසයි මම මැරෙන්න කලින් උඹ ඔය සල්ලාල ජීවිතේ අත ඇරලා හොඳ ගෑනියෙක් බැඳලා සතුටින් ජීවත් වෙනවා දකින්න." මේක අහපු පුතා "හොඳයි අම්මේ, මම එහෙම කරන්නම්. මම හෙටම කෙනෙක් ව හොයාගෙන අම්මා ගේ ආසාව ඉෂ්ට කරන්නම්." , කියලා කිව්වා.



දැන් පුතා ට හරි ප්‍රශ්නයක් කොහොමද හොඳ ගෑනියෙක් හොයා ගන්නේ කියන එක. මොකද මෙච්චර කාලයක් පොර හිටියේ පොර වගේම සල්ලාල ගෑනු එක්ක. ඉතින් මූ ගිහින් පොර ගේ කසින් අක්කා කෙනෙක් ගෙන් අහනවා, "කොහොමද ඕයි හොඳ ගෑනියෙක් හොයා ගන්නේ" කියලා. මේ කසින් අක්කා මාකටින්, බිස්නස් ලෝ එහෙම කරපු කෙනෙක්. මේකී ගත් කටට ම කියපි, "උඹ පොඩි රිසච් එකක් කරපං උඹ හිටපු හොඳම කෙල්ලෝ තුන් දෙනා ගැන. උන්ගෙන් හොඳම එකී තෝරාගෙන බැඳපන්" කියලා.

ඉතින් මේ ධනපති ඩයල් එකත් කසින් අක්කා කිව්ව විදිහට පොරත් එක්ක හිටිය සුපිරිම කෙල්ලෝ තුන් දෙනාට කතා කරලා රුපියල් ලක්ෂ 10 බැගින් දීලා කියනවා, "ඔයාලා තුන් දෙනාගෙන් එක්කෙනෙක් ව මම බඳිනවා. ඔයා ලා කැමති දෙයක් මේකෙන් කරන්න. ඔයාලා අද දවස ඇතුලත මේකෙන් කරන දේවල් වලින් තමයි මම තීරණය කරන්නේ කාව ද මම බඳින්නේ." කියලා. කෙල්ලෝ තුන් දෙනාට මාර හැපී ලු ඉතින්. ඇයි ඉතින් බැඳ ගත්තා නම් ගොඩ නේ.

පලවෙනි කෙල්ල ටිකක් ස්ටයිලිෂ් එකක් ලු. ඉතින් පලවෙනි කෙල්ල සල්ලි ටික වියදම් කරලා ඇඳුම් පැළඳුම්, මේකප් බඩු කෑලි, එව්වා මෙව්වා අරගෙන සැලෝන් එකට ගිහින් කොන්ඩේ කපලා, ස්‌පා එකකට ගිහින් බොඩි ස්කෘබ් එහෙම කරලා, පට්ට ජිම් එකකින් මෙම්බර්ෂිප් එකක් එහෙම අරගෙන ඇවිත් පොරට කියනවා ලු, "බලන්න ඔයාව සතුටින් තියන්න, ඔයා යන තැන් වල ට ගැලපෙන විදිහට යන්න මම ලස්සන වෙලා ආවා." කියලා. ඉතින් පොරට හරි හැපී ලු මේ කෙල්ල බැඳගත්තා නම් ෆුල් හැපනින් කියලා.

ඒ අතරතුරේ දෙවෙනි කෙල්ල ටිකක් කපටි ලු. ඒකි බැලුව ලු මේ ලක්ෂ පහ වගේ ද මූව බැඳගත්තා නම් දත ගලවන්න පුළුවන් නේ ලොවෙත් නැති වෙන්න කියලා පොර ව ඉම්ප්රෙස් කරන්න ඒ සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරලා පොරට ඇඳුම්, කෑම බීම, පොර ගේ අම්මට ඇඳුම්, කෑම, බෙහෙත් ඔක්කොම අරගෙන ගිහින් පොර ට කියනවා ලු, "මම ආදරේ ඔයාගේ සල්ලි වලට නෙමෙයි. ඔයා ට. මට ඔයාගේ අම්මා වත් බලාගෙන ඔයත් එක්ක සතුටින් ඉන්න තමයි ඕනේ." කියලා. පොර මේක අහලා සෑහෙන ඉම්ප්රෙස් උනා ලු.

තුන්වෙනි කෙල්ල මාර බිස්නස් මයින්ඩඩ් කෙනෙක් ලු. එකී හිතුවලු, මූ මට දුන්න සල්ලි ඩබල් කරලා පෙන්නුවොත් මූ සතුටු වෙයි කියලා. ඉතින් මේකි සල්ලි ටික අරන් වර්ල්ඩ් ට්‍රේඩ් සෙන්ටර් එකට දුවගෙන ගිහිල්ලා ස්ටොක් බ්‍රෝකර් කෙනෙක් අල්ලලා ෂෙයාර් එක නගී කියලා හිතිච්ච එකක ඉන්වෙස්ට් කලා ලු. හිතුවා වගේ ම දවසේ අන්තිමේ ෂෙයාර් වැලියු එක දෙගුනේටත් වඩා වැඩි ගානකට විකුනගත්ත කෙල්ල දුවගෙන ගිහින් පොර දුන්න ලක්ෂ 10 අතට දීලා අනිත් සල්ලි ඔක්කොම ජොයින්ට් එකවුන්ට් එකකට දාලා කිව්වලු, "ඔයා මාව බැන්දොත් ඔයාගේ මේ වත්කම් ඔක්කොම ඩබල් කරගන්න පුළුවන් කියලා." පොරට හුස්ම හිරවෙන්න වගේ ආවලු කෙල්ල ගේ බිස්නස් මයින්ඩ් එක දැකලා.

කොහොම හරි බඳින කෙනා ගැන මුළු රෑ ම නිදි මරාගෙන කල්පනා කරපු පොර ඊළඟ දවසේ පලවෙනි කෙල්ල ව කසාද බැන්දා ලු. ඉතින් දැන් අර කසින් අක්කට මේක හරි ප්‍රෙහෙලිකාවක් ලු. ගෑනි එයාගේ හස්බන්ඩා ට කිව්වා ලු පොර ගෙන් අහන් එන්න කියලා ඇයි අර සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කරපු කෙල්ලව කසාද බැන්දේ කියලා. පොර හස්බන්ඩා ට දීපු උත්තරේ ඇහුව කසින් අක්කා ඔලුවේ ඇත ගහ ගත්තා ලු.




හස්බන්ඩා - "ඇයි බන් උඹ අනිත් කෙල්ලෝ අතරින් මෙයාව ම තෝර ගත්තේ?"
පොර - "අනිත් දෙන්නටම වඩා මෙයාගේ කුක්කු දෙක ලොකුයි මචන්!"



No comments:

Post a Comment

ලිපිය ගැන ඔබේ අදහස් කියන්න.